سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولیانوف: مسائل نیروگاه بوشهر تاثیری بر مذاکرات وین ندارد

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی مسائل میان مسکو و تهران بر سر نیروگاه بوشهر را بی تاثیر بر مذاکرات وین دانست.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین می‌گوید مسائل مربوط به نیروگاه بوشهر تاثیری بر مذاکرات وین ندارد.

میخائیل اولیانوف در خصوص اختلاف نظر‌های احتمالی میان مسکو و تهران بر سر نیروگاه بوشهر و تاثیر آن بر مذاکرات وین گفت: چنین گمانه‌زنی‌هایی درست نیست. اگر مشکلی در روابط بین نهاد‌های اقتصادی پیش بیاید، نمی‌تواند بر روند مذاکرات وین بر سر احیای برجام تأثیر بگذارد.

پیش از یک روزنامه ایندیپندنت انگلیس به نقل از یک مقام ناشناس روس مدعی شده بود: میان ایران و روسیه اختلافات در خصوص پرداخت هزینه‌های نیروگاه بوشهر بروز کرده و این مسئله مذاکرات وین را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

ششمین دور نشست کمیسیون مشترک برجام روز یکشنبه گذشته با حضور نمایندگان ایران و گروه ۱+۴ (چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس) و بدون حضور آمریکا به ریاست انریکه مورا، معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا پایان یافت.

انریکه مورا  نیز در سخنانی از پیشرفت در گفت‌وگو‌های ایران و قدرت‌های جهانی صحبت کرد و گفت: ایران و ۶ قدرت جهانی مذاکرات هسته‌ای را به منظور مشاوره با پایتخت‌هایشان به تعویق انداختند؛ هرچند او اعلام نکرد چه زمانی گفت‌وگو‌های هسته‌ای از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.