سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد تفاهم نامه ساخت ۴ مدرسه در رفسنجان

تفاهم نامه ساخت ۴ مدرسه در قالب ۴۵ کلاس درس با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در رفسنجان با مجتمع مس سرچشمه امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تفاهم نامه ساخت چهار مدرسه در قالب ۴۵ کلاس درس با حضور قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان و جمعی از خیران و مسئولان در رفسنجان با مجتمع مس سرچشمه امضا شد.

احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری صنایع و معادن استان با آموزش و پرورش گفت: تفاهم نامه ساخت ۱۲۰ کلاس درس با اتاق بازرگانی استان امضا شده که عملیات ساخت بیش از ۶۰ درصد این مدارس در یک سال اخیر آغاز شده است.

او با اشاره به آغاز عملیات ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه  به همت شرکت صنعتی معدنی گهر زمین در منوجان، از ساخت ۵ مدرسه به وسیله شرکت ذغال سنگ در شهرستان‌های زرند، کوهبنان و راور خبر داد.

اسکندری نسب افزود: در قالب این تفاهم نامه ۲ مدرسه ۱۲ کلاسه و ۹ کلاسه به همت شرکت مس سرچشمه در شهر رفسنجان با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

او  همچنین از احداث ۲ باب مدرسه ۱۲ کلاسه تمام هوشمند در شهر سرچشمه به همت شرکت مس سرچشمه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان خبر داد.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.