سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق لوازم خودرو برای دهمین مرتبه

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو و مالخر اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سیدشمس الدین میرزکی معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: سوم خرداد امسال پرونده‌ای مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو یک دستگاه خودرو پژو پارس از دادسرای ناحیه ۳۴ تهران به اداره بیستم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: شاکی پرونده مدعی شد که خودروی پژو پارس ام را جلوی درب منزل پارک کرده بودم و ساعت ۱۰ صبح وقتی مراجعه کردم متوجه شدم محتویات صندوق عقب خودرو شامل ویلچر، پمپ باد برقی، جک و زاپاس توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: کارآگاهان با بررسی میدانی صحنه سرقت و تحقیقات میدانی بدست آوردند که سارق با یک دستگاه خودروی پراید به محل سرقت مراجعه و علاوه بر سرقت اموال شاکی، تعدادی لوازم خودرو نیز از یک دستگاه خودرو پژو دیگری سرقت کرده است.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی، هویت سارق به نام فریدون ۳۸ ساله شناسایی و مشخص شد متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر با همین عناوین مجرمانه ۹ بار روانه زندان شده است.

سرهنگ میرزکی به شناسایی مخفیگاه متهم در جنوب تهران اشاره کرد و گفت: متهم در مخفیگاهش دستگیر و تعدادی لوازم خودرو از این مکان کشف شد.

وی با اشاره به اینکه، متهم در بازجوئی‌های پلیسی معترف شد، شش ماه قبل از زندان آزاد شده است و برای تامین هزینه مواد مخدر و خرج روزمره اش در محدوده جنوب تهران لوازم داخل سرقت و اموال سرقتی را به مالخر می‌فروخته است، اضافه کرد: با شناسایی مالخر اموال مسروقه، دومین متهم پرونده نیز در عملیات مستقل دیگری دستگیر شد.

سرهنگ میرزکی گفت: با توجه به دستگیری سارق و مالخر پرونده و اعتراف به ده‌ها فقره سرقت داخل خودرو، متهمان با صدور قرار قانونی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره بیستم قرار دارند.


بیشتر بخوانید

انهدام باند ۵ نفره سرقت خودرو در شمال تهران

سرقت از اماکن پایتخت با خودروهای سرقتی


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۸ تير ۱۴۰۰
شما جان من بزن دو تا دستشو بشکن، چند روز نتونه از دستش استفاده کنه ادب میشه.