سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سرشاخه‌های اصلی یک باند قاچاق نهاده‌های دامی

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سرشاخه‌های اصلی یک باند قاچاق نهاده‌های دامی در قالب یک شرکت خدماتی و بازرگانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردارمرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی سرشاخه‌ها و عناصر اصلی یک باند قاچاق نهاده‌های دامی در استان شدند.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مشخص شد، اعضای این باند در قالب شرکت خدماتی و بازرگانی با اقدامات متقلبانه و شیوه و شگرد‌های خاص در حوزه بازاریابی به خرید نهاده‌های دامی با ارز دولتی اقدام و در ادامه بدون دپو نهاده‌ها که اغلب ذرت، سویا و دیگر نهاده‌ها بوده را پس از خروج از استان به صورت آزاد به فروش می‌رساندند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به شناسایی و دستگیری ۳ عضو اصلی این باند، گفت: متهمان اصلی این پرونده که مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت بازرگانی و خدماتی بودند در تحقیقات پلیس به فروش بیش از ۱۰۰۰ تن انواع نهاده‌های دامی به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال به صورت خارج از شبکه و قاچاق اقرار کردند.

سردار میرزایی از شناسایی ۴ متهم دیگر از اعضای این باندو معرفی آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: تلاش برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.