سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید و اشتغال با شعار هرخانه یک کارخانه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اجرای طرح شمیم خدمت با شعار هر خانه یک کارخانه در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه برای تحقق شعار سال و زمینه سازی برای ایجاد جامعه مهدوی، طرح شمیم خدمت را به عنوان یک کارویژه مهم در دستور کار قرار داده است.

او افزود: بدیهی است در سال جدید که سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها است انتظار می‌رود بیش از گذشته از ظرفیت و جایگاه امامزادگان و همچنین ظرفیت موقوفات در راستای تحقق شعار سال گام‌های مهم و اساسی برداشته شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد اظهار داشت: در اجرای شیوه نامه‌های طرح شمیم خدمت سه گام مهم و اساسی باید برداشته شود، گام نخست: آموزش و توانمند سازی، گام دوم کمک به ایجاد و زمینه اشتغال و گام سوم بازاریابی و فروش محصولات تولیدی است.
حجت الاسلام زارع زاده به بایسته‌های اجرای طرح اشاره کرد و گفت: اولویت بندی آموزش و توانمند سازی خدام بقاع متبرکه و خانواده‌های آن‌ها، ضرورت استفاده از مشاوران، نخبگان، دانشگاهیان و صاحبنظران و همچنین تعامل و استفاده از ظرفیت‌های نهاد‌های دولتی و خصوصی برای تحقق این طرح و بهره وری بالا امری ضروری است.

او از کلیه کارآفرینان برای ایجاد اشتغال پایدار به صورت مستقیم در امامزادگان و غیر مستقیم در منازل افراد جویای کار دعوت به عمل آورد که با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه در این کار خیر و خداپسندانه شرکت نمایند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.