سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایگاه‌‌های تابستانی دانش آموزی در بوشهر شروع به کار کردند

فعالیت پایگاه‌‌های تابستانی دانش آموزان استان بوشهر با توجه به پایان یافتن امتحانات مدارس و آغاز تعطیلات، آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیمراد کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در مراسم شروع به کار  پایگاه‌ فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان در کانون فرهنگی تربیتی امام‌خمینی (ره) بوشهر، گفت: فعالیت‌های دانش‌آموزان در پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت، فرصت مناسبی برای بروز خلاقیت وتوانایی‌های آن‌ها است و این فعالیت‌ها زمینه خوبی برای تمرین زندگی و مشق موفقیت است.

او ادامه داد: در این شرایط که به دلیل آموزش‌های مجازی خستگی دانش‌آموزان مضاعف شده است، مشاوران و مربیان با برنامه‌ریزی متنوع و خلاقانه، آن‌ها را برای ورود به سال تحصیلی آینده آماده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر همچنین بیان کرد: با توجه به فعالیت مدارس به شیوه غیرحضوری، خانواده‌ها به عنوان راهبردی‌ترین شریک آموزش و پرورش در کنار دستگاه تعلیم و تربیت قرار گرفتند به طوری که می‌توان گفت در سال تحصیلی کنونی بیش از ۱۳۰ هزار معلم داشته ایم.

کرمی درباره شبکه دانش‌آموزی شاد هم گفت: هر چند منکر مشکلات شبکه شاد نیستیم، اما راه اندازی این شبکه اقدام بزرگی بود که حتی پس از فعالیت حضوری مدارس می‌تواند به عنوان ابزار مکمل آموزشی در خدمت آموزش و پرورش دانش‌آموزان باشد.

فرماندار شهرستان بوشهر هم با قدردانی از مردم شهرستان بوشهر برای شرکت در انتخابات گفت: آموزش و پرورش در امر برگزاری انتخابات همکاری خوب و گسترده‌ای با ستاد برگزاری انتخابات داشته است که برای این همراهی و مشارکت تشکر می‌کنم.

عباس جمشیدی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در توسعه جامعه عنوان کرد: هر چه به آموزش و پرورش اعتبار اختصاص دهیم در واقع برای آبادادنی کشورمان سرمایه‌گذاری کره‌ایم.

او ادامه داد: از سال ۹۵ که مسئولیت فرمانداری بوشهر را بر عهده گرفتم برای ارتقاء زیرساخت‌های آموزش و پرورش شهرستان با مشارکت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اقدامات مناسبی انجام شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.