سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آژیر قرمز کرونا در بوشهر/ ۹۰ درصد شهرستان‌ها قرمزند

۹ شهرستان از ۱۰ شهرستان استان بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند و فقط شهرستان بوشهر در شرایط نارنجی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بنا به اعلام سامانه ماسک وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از فردا چهارشنبه ۹ تیر سه شهرستان جم، دیلم و گناوه نیز در شرایط قرمز قرار خواهند داشت.

به این ترتیب ۹ شهرستان از ۱۰ شهرستان استان بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی هستند و فقط شهرستان بوشهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

از شنبه ۵ تیر،  ۶ شهرستان از ۱۰ شهرستان استان بوشهر شامل تنگستان، عسلویه، کنگان، دشتستان، دیر و دشتی در شرایط قرمز کرونایی بودند و چهار شهرستان دیلم، گناوه، بوشهر و جم در شرایط نارنجی قرار داشتند.

سامانه ماسک ضمن هشدار درباره گسترش مناطق قرمز کرونا از جنوب به مرکز و شمال کشور اعلام کرده است که ۶۳ شهرستان کشور در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.


بیشتر بخوانید


در این سامانه شهرستان‌های جدیدی که به فهرست قرمزها افزوده شده‌اند، شهرستان‌های جم، دیلم و گناوه (استان بوشهر)، اسلامشهر و بهارستان (تهران)، نهبندان (خراسان جنوبی)، امیدیه و اندیمشک (خوزستان)، بمپور، زهک، سراوان، سرباز و میرجاوه (سیستان و بلوچستان)، جهرام، داراب، زرین‌دشت، قیروکارزین و کازرون (فارس)، ارزوئیه، رفسنجان، سیرجان و عنبرآباد (کرمان)، گچساران (کهگیلویه و بویراحمد)، علی‌آباد و مینودشت (گلستان)، پلدختر (لرستان)، آمل (مازندران)، تفت، خاتم، مهریز و میبد (یزد) اعلام شده است.

همچنین طبق این گزارش،  ۱۸۴ شهرستان کشور در شرایط نارنجی و ۲۰۱ شهرستان هم در وضعیت زرد هستند.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.