سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرر و زیان تالار‌داران اصفهان جبران پذیر نیست

رئیس اتحادیه چلوکبابی، رستوران و تالارهای پذیرایی اصفهان گفت: دخل و خرج تالارداران در گذشته همخوانی نداشت در حال حاضر نیز با وجود شرایط اقتصادی راهکاری برای برون رفت از ضررهای مالی جدید وجود ندارد.

امیرحسین عکاف‌زاده رئیس اتحادیه چلوکبابی، رستوران و تالار‌های پذیرایی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت: هر چند که با کاهش آمار مبتلایان به کرونا  تالارها بازگشایی شدند اما تعداد مراجعه کنندگان به تالار های اصفهان برای برگزاری مراسم های مختلف کاهش یافته است چرا که به خاطر شیوع کرونا رقبت به برگزاری مراسم خصوصا با تعداد مهمان های زیاد مورد اقبال مردم نیست و فرآیند برگزاری مراسم  بلاخص مراسم عروسی در اصفهان تغییر کرده است.

او ادامه داد: ضرر و زیان تالارداران در روزهای کرونایی و اعمال محدودیت ها جبران پذیر نیست، دخل و خرج تالارداران در گذشته  همخوانی نداشت  در حال  حاضر نیز با وجود شرایط  اقتصادی راهکاری برای برون رفت از ضررهای مالی جدید وجود ندارد.

رئیس اتحادیه چلوکبابی، رستوران و تالار‌های پذیرایی اصفهان اعلام کرد: اگر شرایط به حالت عادی و قبل  بازگردد و بتوان مراسم‌های پرشور را برگزار کرد نهایتا  با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی صرفا هزینه‌های جاری تالارها تامین می شود و راه حلی برای بازگشت به  شرایط قبلی وجود ندارد، کرونا باعث شده  بخاطر  شرایط اقتصادی فرهنگ مردم تغییر کند، فقط باید امیدوار بود با شکست قطعی بیماری کرونا اقتصاد مردم بهبود پیدا کند.


او عنوان کرد: ۳۰ الی ۴۰ درصد تالارهای اصفهان تعطیل هستند، تعداد افراد  شرکت کننده  در مراسم ها به قدری کم شده که مراسم ها به صورت خانوادگی و در خانه برگزار می شوند همین موضوع باعث کاهش مراجعه به تالارها شده و کسب و کار این قشر را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس اتحادیه چلوکبابی، رستوران و تالار‌های پذیرایی اصفهان بیان کرد: شیوه‌نامه‌های بهداشتی همانگونه که ابلاغ شده در تالارها رعایت می شود اما مردم اقبال کمی به برگزاری مراسم در تالار دارند از طرفی به دلیل تعداد محدود مهمانان برگزاری مراسم در تالار به صرفه نیست و تالار‌هایی که ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر ظرفیت دارند نمی‌توانند محیط تالار را در اختیار ۵۰ نفر بگذارند.

 

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.