سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد؛

اجرای یازدهمین مرحله از طرح امنیت اجتماعی محله محور در پایتخت

سردار ظهیری از اجرای یازدهمین مرحله از طرح امنیت اجتماعی محله محور در غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به یازدهمین مرحله از اجرای طرح امنیت اجتماعی محله محور اظهار کرد: این طرح توسط همکاران پلیس آگاهی انجام شد و طی ۷۲ ساعت گذشته ۲۰۰ حکم قضایی به مرحله اجرا درآمد و تعداد ۴۱۳ سارق و مالخر دستگیر شدند و ۱۸ باند متلاشی شد.

وی ادامه داد: ۷۲۹ فقره پرونده و ۱۱۲ خودرو و موتورسیکلت هم در این مرحله از طرح کشف شد. از این ۴۱۳ متهم ۷۰ درصد سابقه دار بودند و همچنین در بحث جعل و کلاهبرداری ۸۲ فقره پرونده کشف شد و ۷۵ نفر نیز دستگیر شدند.

سردار ظهیری بیان کرد: همچنین ۵ فقره قتل کشف شد که در این زمینه ۶ قاتل دستگیر شدند. در حوزه قاچاق کالا که اولویت پلیس غرب تهران است، ۲۸ نفر دستگیر شدند و اقلام کشف شده هم ۱۰۲ هزار و ۳۶۹ قلم کالا با ارزش ۶۶ میلیارد تومان بود و همکاران بنده توانستند ۱۵ خودرو را متوقف کنند که برای قاچاق کالا از آن‌ها استفاده می‌شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به پرونده‌های زمین خواری تصریح کرد: یک قطعه زمین ۱۰ هزار متری متعلق به یک اداره با قیمت ۳۵ میلیارد ریال کشف و تحویل مالک شد.

وی خاطر نشان کرد:ان شاءالله این طرح‌های ما به صورت مستمر و شبانه روزی ادامه خواهد داشت، مردم عزیز هم موارد مشکوک مثل ماینرها، سیم‌های برق و سرقت از باغات را حتما به پلیس اطلاع دهند تا پلیس به موقع بتواند برخورد‌های لازم را انجام دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.