سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان و دانش آموزان آذربایجان شرقی

به همت سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی مسابقات قرآن فرهنگیان و دانش آموزان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، محسنی  رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: مرحله استانی ششمین دوره مسابقات فرهنگیان و سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان آذربایجان شرقی به صورت مجازی توسط معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

محسنی اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی در کشور این دوره از مسابقات قرآن فرهنگیان و دانش آموزان استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در محل مجتمع آموزشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی به صورت مجازی آغاز به کار کرد.

او گفت: مسابقات قرآن دانش‌آموزان شامل رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، احکام، اذان، انشای نماز، مداحی، نهج البلاغه، تفسیر و صحیفه سجادیه می‌شود و فرهنگیان نیز در رشته‌های حفظ ۱۰ جز، حفظ کل، نهج البلاغه، قرائت و روش تدریس احکام به رقابت پرداختند.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به همکاری جهاددانشگاهی استان در برگزاری این مسابقات، افزود: رشته حفظ قرآن و مسابقات کتبی از طریق سامانه مجازی جهاددانشگاهی و سایر رشته‌های قرآنی به صورت دریافت آثار ویدئویی انجام شد.

او بیان کرد: برای نخستین بار در سطح مسابقات آموزش و پرورش این دوره از مسابقات قرآن به‌صورت مجازی توسط سامانه مجازی جهاددانشگاهی با شرکت ۴۵۰۰ نفر برگزار شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.