سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهار امسال:

امدادرسانی هلال احمر کاشان به آسیب‌دیدگان جاده‌ای ۳۵ درصد افزایش یافت

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان گفت: امدادرسانی به آسیب‌دیدگان در جاده‌های منتهی به این شهرستان در بهار امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته است.

سید منصور میرابوطالبی رئیس جمعیت هلال احمر کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: در سه ماه نخست امسال نجاتگران داوطلب  جمعیت هلال احمر با انجام ۳۳ ماموریت، ۷۷ نفر از هموطنان آسیب دیده را امدادرسانی کردند.

او با اشاره به مصدوم شدن ۶۰ نفر در این حوادث افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان در این مدت ۱۰ مصدوم را برای درمان و بررسی بیشتر با آمبولانس به مراکز درمانی شهرستان انتقال دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان بیان کرد: نیرو‌های داوطلب این جمعیت در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای کاشان در ۷ فقره تصادف با تجهیزات فنی اقدام به رهاسازی مصدومان از داخل خوردو کردند.

میرابوطالبی افزود: مردم می‌توانند در حوادث و سوانح طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت با شماره اضطراری ملی ۱۱۲ تماس بگیرند تا نیروهای جمعیت هلال احمر به آن ها امدادرسانی کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان با تاکید بر اینکه نجاتگران این سازمان از نیرو‌های جوان و مردمی هستند، اظهار کرد: همشهریان عزیز می‌توانند پس از سپری کردن دوره‌های عمومی و تخصصی امداد و نجات به عنوان نیروی داوطلب در این سازمان عضو و به آسیب دیدگان یاری رسانند.

میرابوطالبی با اشاره به اینکه اصفهان در مواقع بحران به عنوان جایگزین تهران تعیین شده است، اضافه کرد: کاشان نزدیک‌ترین شهر استان اصفهان به تهران است که با وجود راه‌آهن، آزادراه و دارا بودن فرودگاه می‌تواند در مواقع بحران کمک کند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ شمال اصفهان، دارای ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر است.


انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.