سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تذکر عضو شورای شهر به حناچی/ تعلل شهرداری برای ارسال لایحه «اساسنامه صندوق بازنشستگی» به شورای شهر

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری باید تا پایان اردیبهشت لایحه «اساسنامه صندوق بازنشستگی» را تهیه و ارسال می کرد که هنوز انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن رسولی عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز در جلسه علنی شورا اظهار کرد: تذکر من خطاب به آقای شهردار است.

وی ادامه داد: شهرداری موظف شده بود که تا پایان ۳۱ اردیبهشت امسال نسبت به تهیه و ارسال لایحه «اساسنامه صندوق بازنشستگی» به شورای شهر اقدام کند که تا به امروز برای انجام این کار شهرداری اقدامی انجام نداده است.

خزانه دار شورا گفت: البته براساس تبصره ده مصوبه ادغام دو معاونت مذکور، شهرداری موظف شد تا ساختار تشکیلاتی جدید این دو حوزه را طی یک ماه به تصویب شورای اداری و سپس به شورای شهر تهران برساند که در این حوزه هم شهرداری کاری انجام نداده است.

وی افزود: با عنایت به موارد بیان شده، از شهردار محترم تهران می‌خواهم نسبت به تهیه و ارسال لایحه اساسنامه صندوق بازنشستگی و ساختار تشکیلاتی حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و امور شورا اقدام کند تا ادامه فعالیت صندوق بازنشستگی با مشکل قانونی روبرو نشود و ساختار طبق ماده ۴ آیین نامه استخدامی سیر مراحل قانونی خود را طی کند.

رسولی گفت: همچنین شهرداری موظف بوده است که ظرف مدت سه ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن مقرره مذکور، اساسنامه هر کدام از شرکت‌های تابعه شهرداری را منطبق بر مفاد مصوبهT مورد بررسی و بازنگری قرار داده و جهت طی مراحل قانونی به شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش تقدیم کند. از آنجا که تاکنون در این خصوص اقدامی به عمل نیامده است به آقای شهردار تذکر می‌دهم به فوریت نسبت به تکلیف قانونی خویش اقدام کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.