سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تأکید کرد؛

ضرورت مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح

عسگری گفت: از ظرفیت فنی و حرفه‌ای برای ارتقای مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح بهره گیری می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در دومین جلسه کارگروه تخصصی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان تهران با تاکید بر لزوم رفع موانع واحدهای تولیدی سطح استان اظهار داشت: تمام تلاش و برنامه ریزی های استانی بر رفع موانع تولید و تحقق چشم انداز صورت گرفته و امید است ظرف مدت ۲ هفته آینده نسبت به جمع آوری موارد و مشکلات پیش روی واحدهای راکد و غیرفعال، اقدامات لازم انجام شود.

وی با تاکید بر برش استانی هر دستگاه در رفع موانع تولید بیان کرد: هر مجموعه و دستگاه استانی با توجه به سطح بندی از مشکلات تولیدی‌ها و موارد مورد نیاز، ترتیبات لازم را اتخاذ و گزارش‌ها به استان ارائه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران سپس با اشاره به ضرورت تعامل آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای با کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: نقش آموزش در مهارت آموزی افراد امری بدیهی است و در این راستا نیز تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با ارتقای توانمندی افراد بتوان گامی مهم در راستای رفع موانع تولید برداشت.

عسگری در پایان خاطرنشان کرد: امید است با نظم بخشی به جلسات بتوان سهم اشتغال استان را افزایش داده و منابع به این سمت کشانده شود تا بتوان هدف گذاری های صورت گرفته را محقق کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.