سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فعالیت‌های پایگاه‌های اوقات فراغت کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از آغاز به کار برنامه‌های پایگاه‌های اوقات فراغت این نهاد از چهارشنبه ۹ تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی  درباره برنامه‌های کمیته امداد استان برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان امسال گفت: سالانه بخشی از فعالیت‌های این نهاد در تابستان در قالب اردو‌های دانش‌آموزی شکل می‌گرفت که این موضوع امسال با توجه به ادامه ویروس کرونا از طریق فضای مجازی و همچنین برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام می‌پذیرد.


بیشتر بخوانید 


او بابیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت با اولویت دانش آموزان، دانشجویان، دختران و مادران وزنان سرپرست خانوار انجام می‌شود، افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، فعالیت‌های فرهنگی تابستان امسال در قالب کانون‌های فرهنگی به‌صورت متنوع انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه سال قبل بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از برنامه‌های اوقات فراغت بهره‌مند شدندگفت : پیش‌بینی می‌شود در تابستان امسال نیز بیش از پنج هزار نفر از این فعالیت‌ها استفاده کنند.

الهی راد یادآور شد: هم‌اکنون این نهاد دارای چهار پایگاه دائم در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، فاروج و شیروان است و سایر شهرستان‌ها نیز از طریق تعامل با ارگان‌های آموزشی و تربیتی مانند آموزش‌وپرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پایگاه‌های بسیج از این خدمات به‌صورت کاملاً رایگان بهره‌مند می‌شوند.

الهی راد بابیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی متنوعی در کانون‌های فرهنگی و آموزشی این نهاد انجام می‌شود، تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، آموزش قرآن، برگزاری کلاس‌های تقویتی، برنامه پژوهش، تحقیق، مقاله‌نویسی و مسابقات کتاب‌خوانی، برنامه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف و شرکت در فعالیت‌های دسته‌جمعی متنوع ازجمله این فعالیت‌های فرهنگی هستند.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.