سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکسته شدن چهارمین رکورد ملی دوومیدانی در رقابت‌های شهرکرد

شاهین مهردلان در جریان رقابت‌های دوومیدانی جایزه بزرگ شهرکرد، رکورد ملی ماده پرتاب وزنه را جابه‌جا کرد تا چهارمین رکوردشکنی این رشته ورزشی در مسابقات یک هفته اخیر در چهارمحال و بختیاری به ثبت برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شاهین مهردلان پرتابگر خراسان رضوی در مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ شهرکرد، رکورد ۲۰ متر و ۶۶ سانتیمتر را در پرتاب وزنه به ثبت رساند تا رکورد ملی این ماده را ۳۹ سانتی‌متر ارتقا دهد.

براساس اعلام نظر فدراسیون دوومیدانی، رکورد قبلی این ماده ورزشی با ۲۰ متر و ۲۷ سانتیمتر در اختیار همین ورزشکار بود.


بیشتر بخوانید


مهردلان با ثبت رکورد جدید علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، پاداش ۴۰ میلیون ریالی فدراسیون دوومیدانی را به دست آورد و رکورد وی نیز پس از منفی شدن آزمایش دوپینگ ثبت نهایی خواهد شد.

در این ماده مرتضی ناظمی از کرمانشاه با رکورد ۱۹ متر و ۸۵ سانتیمتر و عارف میرزائیان با رکورد ۱۳ متر و ۱۸ سانتیمتر در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

پیش از مهردلان، ارشیا مصدقی دوومیدانی کار استان تهران نیز توانسته بود در مسابقات جایزه بزرگ شهرکرد رکورد ملی پرش با نیزه را جابه‌جا کند.

همچنین در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور که روز‌های چهارم و پنجم تیرماه در شهرکرد برگزار شد، فاطمه محیطی‌زاده در ماده هفت‌گانه و نرگس رستگار در ماده ۱۰۰ متر با مانع رکورد‌های این مواد را شکستند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.