سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان؛

اولویت اصلی قرارگاه مبارزه با سرقت، کاهش و مهار آن است

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه پیشگیری از جرم نیازمند مشارکت همگانی است، کاهش و مهار سرقت‌ها را اولویت اول قرارگاه مبارزه با سرقت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ عبدالعلی روانبخش جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان در قرارگاه مبارزه با سرقت در جمع روسا و مدیران فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: پیشگیری از جرم با مشارکت و همیاری پلیس و ادارات و مردم حاصل می‌شود و همه در این زمینه نقش دارند که باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

او با بیان اینکه برای دستیابی به چشم انداز امنیت اجتماعی پایدار در جامعه، تعیین سهم و مشارکت ادارات بسیار مهم است، افزود: با توجه به جرائم شکل گرفته در این شهرستان برخورد با جرائم خشن از جمله آدم ربایی در دستور کار است که باید با استفاده از تمام ظرفیت این شهرستان و پلیس‌های تخصصی استان برای دستگیری این مجرمان اقدام لازم صورت گیرد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان سرقت منزل و اماکن را رتبه اول و دوم شهرستان نرماشیر بر اساس فراوانی جرائم بیان و تاکید کرد: شناسایی و دستگیری سریع سارقان و همکاری مردم با پلیس در انجام توصیه‌هایی پیشگیرانه در این زمینه و نحوه برخورد دستگاه قضایی با مرتکبان این جرائم در کاهش این سرقت‌ها بسیار مهم و اثرگذار است.

سرهنگ روانبخش گفت: شهرستان نرماشیر با توجه به موقعیت جغرافیایی آن که شاهراه اصلی بین استان کرمان و شرق کشور است و این امکان وجود دارد افرادی که اقدام به سرقت خودرو و یا انجام هر اقدام مجرمانه‌ای در استان کرمان و شهرستان بم می‌کنند در این شهرستان با توجه به دوربین‌های کنترل عبور و مرور شناسایی و دستگیر شوند.

در ادامه این جلسه رئیس پلیس آگاهی استان کرمان نیز با تاکید بر اینکه با جدیت در حوزه مبارزه با سرقت با تمام امکانات به صورت شبانه روزی انجام وظیفه می‌کنیم، گفت: مدیریت هدفمند گشت‌های پلیسی، بهره‌گیری از تمام نیرو‌ها و امکانات موجود و نیز اجرای طرح‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و آموزشی به منظور پیشگیری از وقوع سرقت‌ها با کمک ادارات، از جمله فعالیت‌های پلیس استان در زمینه قرارگاه مبارزه با سرقت است که می‌تواند در کاهش وقوع سرقت نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.