سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوئل عاشقانه جان پسر ۱۳ ساله را گرفت

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران از قتل پسر ۱۳ ساله در درگیری ۲ جوان در منطقه تجریش خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: روز گذشته ماجرای درگیری ۳ جوان در خیابان وطن پور به پلیس مخابره شد و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل درگیری اطلاع پیدا کردند که  ۲ پسر ۱۶ ساله با یک پسر ۱۳ ساله درگیر شده‌اند و ۲ پسر نوجوان در این درگیری باعث زمین‌گیر شدن پسر نوجوان شده و در حالیکه پسر ۱۳ ساله نیمه جان روی زمین افتاده بود ۲ پسر نوجوان پا به فرار گذاشتند که در این راستا پسر نوجوان به بیمارستان منتقل می‌شود.

سرهنگ کالوسی ادامه داد: پسر نوجوان در بیمارستان به کام مرگ فرو می‌رود و این در حالی بود که تحقیقات برای دستگیری عاملان این نزاع دسته جمعی ادامه داشت و مشخص شد یکی از ۲ نوجوان دستش را دور گردن پسر ۱۳ ساله انداخته تا او را به زمین بیندازند و همین ضربه باعث مرگ وی شده است.

سرکلانتریکم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: در تحقیقات مشخص شد که در درگیری ۳ پسر نوجوان یک دختر ۱۷ ساله حضور داشته و درگیری بر سر این دختر جوان بوده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: ضمن هماهنگی‌هاییکه  با مقام قضایی صورت گرفت  مخفیگاه ۲ پسر نوجوان و دختر جوان در تهران مورد شناسایی قرار گرفت که در ادامه ماموران در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری دختر جوان و یکی از ۲ پسر حاضر در صحنه درگیری بازداشت شد.

سرهنگ کالوسی گفت: دختر و پسر نوجوان به مراجع قضایی معرفی شده و تحقیقات برای دستگیری دیگر متهم پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید

برخورد پلیس فتا با انتشار دهندگان کلیپ های جنجالی

جنایت خونین در منطقه نظام آباد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.