سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت ۵۸۳ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته

بر اساس آخرین آمار‌های موجود در ایران،۵۸۳ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۲۷ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۹ هزار و ۱۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵ هزار و ۳۸۰ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۵۵۶ هزار و ۴۱۷ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۹ هزار و ۶۹۱ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون سه میلیون ۸۱۴ هزار و ۱۲۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۷ هزار و ۴۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۲۷ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۹۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.  
 
در حال حاضر ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۳۰ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
دیگه ادم چقد تحمل کنه روزی ایقد انسان بیگناه از بین میرن چ فاجعه ای رخ داده ب ولا تو زمان جنگم ایقد روزانه شهید نداشتیم خدایا خودت ب مردم سرزمینم رحم کن
Javad
۱۶:۱۱ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
باور کنید بعد از یک سال و نیم، نباید روزی ۶۰۰ فوتی داشته باشیم، به خدا باید مسئولین بهداشت و واکسن و وزارت صمت به جرم سهل انگاری و عدم انجام وظیفه محاکمه علنی و تنبیه شوند.
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
بنظر من مردم هم خیلی مقصرن بعضی ها هنوز ماسک نمیزنن مسافرت های بیمورد میرن ،در تجمعات شرکت میکنن و... بنظر من اگر کسی میخواد گرنا نگیره اول از همه ماسک باید بزنه، خریدهای سوپری را اینترنتی بخره واگر هم خرید از سوپری میخواد انجام از نزدیک خونه اینکار را انجام بده ووقتی هم رسید خانه قبل از دست زدن به چیزی دستاش را با اب و صابون بشوره والحمدالله این بلا از من و خانواده ام تا حال دور بوده