سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امکان انتقال سوابق از بیمه روستایی به تامین اجتماعی و برعکس

از این پس اعضای صندوق بیمه روستایی می‌توانند سوابق بیمه خود را از این صندوق به بیمه تامین اجتماعی و برعکس منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، محمد علی دشوارگر مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هرمزگان گفت:انتقال سوابق بیمه ای از سایر صندوق ها به بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و بر عکس ممکن شد.

محمد علی دشوارگر افزود:بیمه شدگان فعالی با سابقه بیمه پانزده ساله در صندوق بیمه روستایی که حداقل ۶۵ سال دارند، می‌توانند از مزایای بازنشستگی زود هنگام بهره‌مند شوند.

او گفت: ساکنان در روستا‌ها و مناطق عشایری، رانندگان حمل و نقل، بار و مسافربر شهری در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر و صنعتگران صنایع دستی می‌توانند از خدمات بیمه روستایی استفاده کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان افزود: افراد ۱۸ تا ۵۰ سال هم می‌توانند با پرداخت حق بیمه حداکثر در ۴ قسط عضو صندوق بیمه روستاییان و عشایر شوند.

دشوارگر با اشاره به اینکه حداقل پرداخت حق بیمه در یکسال سیصد و نود و حداکثر یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان است،گفت: متقاضیان با مراجعه به مراکز کارگزاری‌ها و دفاتر پیشخوان دولت می‌توانند در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر عضو شوند.

بیش از بیست و سه هزار نفر در استان عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.