سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از ۲ هزار برنامه ورزش همگانی در اردبیل

مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: بیش از دو هزارو ۶۰۰ برنامه ورزش همگانی در سه ماهه اول امسال در سطح استان اردبیل اجرا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی استان اردبیل در سه ماهه اول امسال دو هزارو ۶۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی را برای شصت و هفت هزارو ۴۱۲ نفر از بانوان و آقایان اجرا کرده است.

او افزود: در سه ماهه اول امسال، تعداد ۱۳۵ برنامه پیاده روی برای بانوان و ۱۱۴ برنامه پیاده روی برای آقایان اجرا شده است که در این برنامه‌ها ۹ هزار و ۱۶۳ نفر شرکت داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: اجرای ورزش صبحگاهی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی یکی دیگر از برنامه‌های گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی استان اردبیل بوده است که به ترتیب ۶۳۸ و ۶۷۸ برنامه ورزش صبحگاهی برای بانوان و آقایان اجرا شده است که در این برنامه ۱۲ هزارو ۴۸۸ نفر شرکت کردند.

انوشیروانی اظهارداشت: کوه روی و کوه پیمایی و دوچرخه سواری از دیگر برنامه‌های اجرا شده است که جمعا ۲۶۴ برنامه کوه روی و کوهپیمایی و ۵۲ برنامه دوچرخه سواری برای بانوان و آقایان اجرا شده است که در این دو برنامه هم به ترتیب چهار هزارو ۶۶۹ هزارو ۴۲۷ نفر حضور داشتند.

او عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی برای بانوان به تعداد ۱۱۴ برنامه و برای آقایان به تعداد ۱۴۳ و برنامه‌ها با حضور سه هزارو ۴۹۴ نفر و کلاس‌های آموزشی و ورزشی به تعداد ۴۲ برنامه برای بانوان و ۴۶ برنامه برای آقایان با حضور هزارو ۶۹۳ شرکت کننده اجرا شده است که قطعا در زمینه آموزش و رشد ورزش بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: مسابقات کارکنان و مسابقات ورزشی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جمعا به تعداد ۱۲ مسابقات کارکنان و ۱۶۳ مسابقات ورزشی در سه ماهه سال ۱۴۰۰ توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی استان اردبیل به ترتیب با حضور ۲۲۷ نفر و ۵ هزارو ۹۴۵ نفر اجرا شده است.

انوشیروانی اظهار داشت: مسابقات محلات که یکی از مهم‌ترین اهداف ما برای توسعه ورزش محلات است نیز به تعداد ۱۰ برنامه برای بانوان و ۶۶ برنامه برای آقایان با اجرای مسابقات مختلف و جذاب و نیز ایجاد شور و نشاط در محلات با حضور سه هزارو ۹۶۰ نفر اجرا شد.

او گفت: همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی نیز با شرکت هزار و ۱۸۱ نفر از بانوان در قالب ۴۹ برنامه و هزارو ۵۸۵ نفر از آقایان در قالب ۲۱ برنامه نیز توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی استان اردبیل اجرا شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: اجرای گلگشت در مناطق مختلف استان نیز ۴۶ فقره برای بانوان و ۳۷ فقره برای آقایان در سه ماهه اول سال با حضور هزارو ۳۹۸ نفر انجام گرفته است.

انوشیروانی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای بانوان و آقایان بصورت عادلانه برای هر دو قشر از اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل است که به همت گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی استان اردبیل توانستیم هزار و ۲۲۹ برنامه برای بانوان استان و هزار و ۴۰۱ برنامه برای آقایان در سه ماهه اول سال جاری با حضور ۶۷ هزارو ۴۱۲ نفر اجرا کنیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.