سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازسازی مزار سردار شهید علی هاشمی با کمک ورزشکاران خوزستانی

رییس هیات کبدی خوزستان گفت: برخی از قهرمانان ورزش استان برای بازسازی مزار سردار شهید هاشمی مدال‌های قهرمانی خود را برای فروش به مزایده گذاشتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کمال سعدی آل کثیر رییس هیات کبدی خوزستان گفت: با توجه به وضعیت مزار سردار شهید علی هاشمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، برخی از ورزشکاران استان با فروش مدال‌های قهرمانی خود قصد بازسازی مزار این شهید را دارند.

او بیان داشت: برخی از قهرمانان استان مدال‌های بین المللی خود را به مزایده گذاشته تا هزینه حاصل از فروش این مدال‌ها صرف بازسازی مزار سردار شهید هاشمی شود.

جواد حردانی (دارنده مدال طلای مسابقات جهانی پارادو و میدانی)، کمال سعدی آل کثیر (دارنده مدال برنز قهرمانی کبدی آسیا) و امیر پیاهو (دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی داخل سالن) از ورزشکارانی هستند که مدال‌های خود را به مزایده گذاشتند.

شهید علی هاشمی در سال ۱۳۶۷ پس از انجام مأموریت تخلیه جزیره مجنون، در هنگام ترک مقر فرماندهی، از سوی هلی‌کوپتر‌های ارتش عراق مورد هدف قرار گرفت و در ۲۷ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل گشت. پیکر این شهید ۲۲ سال بعد در سال ۱۳۸۹ شناسایی و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.