سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی بسیج اساتید برای تهیه بسته‌های سیاستی و کمک به دولت آینده

معاون پژوهشی بسیج اساتید استان گفت:نهضت استادی بسیج آماده کمک برای تهیه بسته‌های سیاستی متکی بر ظرفیت‌ها و استعداد‌های استانی است و آماده است به عنوان یک بازوی مشورتی تمام ظرفیت و همت خودش را در اختیار دولت قرار دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جلال شیری معاون پژوهشی بسیج اساتید استان در خصوص کمک به دولت آینده برای تحقق شعار سال گفت: در تحقق شعار سال یعنی حمایت از تولید ملی و رفع موانع موجود عوامل و مولفه‌های زیادی دخیل است، اما در بین آن‌ها اثرگذارترین مولفه، مساله علمی‌و فنی است که به لحاظ افزایش کیفیت تولید داخلی در کنار کمیت در رشد و شکوفایی تولید ملی بسیار مهم است.

اوافزود: پشتیبانی علمی‌به لحاظ تهیه بسته‌های سیاستی و کمک به دولت در خصوص تدوین سیاست‌های راهبری و راهبردی برای تقویت اقتصاد ملی که نتیجه آن را در بهبود معیشت شاهد باشیم، مواردی هستند که باید انجام شود.

او با بیان اینکه این کار وظیفه جامعه نخبگانی کشور است گفت: نخبگان باید نظرات کارشناسی و سیاستگذاری خودشان را در اختیار دولت منتخب قرار دهد تا با احصاء بسته‌های سیاستی معضلات و مشکلات عرصه اقتصاد و تولید را گره گشایی کنند.

معاون پژوهشی بسیج اساتید استان با اشاره به نقش بسیج اساتید هم عنوان کرد: بسیح اساتید و نهضت استادی بسیج به عنوان یکی از اقشار نخبگانی هم در سطح استانی و هم ملی ظرفیت‌های خودش را به لحاظ علمی‌و حل المسائلی در اختیار رئیس جمهور محترم و دولت قرار خواهد داد.

شیری خاطرنشان کرد: نهضت استادی بسیج آماده کمک برای تهیه بسته‌های سیاستی متکی بر ظرفیت‌ها و استعداد‌های استانی است و آماده است به عنوان یک بازوی مشورتی تمام ظرفیت و همت خودش را در اختیار دولت قرار دهد تا صرف پیشبرد اهداف عالی نظام در جهت پیشرفت، گسترش و حمایت از تولید داخلی و اشتغال شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تولیدملی ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.