سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمان:

گسترش اعتیاد ابعاد بحرانی دارد

زینی وند گفت:مصرف مواد مخدر تهدیدکننده‌ اصلی پیشرفت، رفاه و امنیت جامعه به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زینی وند ،استاندارکرمان به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

گسترش مصرف مواد مخدر و اعتیاد به‌عنوان یکی از تهدیدکننده‌های اصلی پیشرفت، رفاه و امنیت جامعه بشری به شمار می‌رود که دارای ابعاد بحرانی است.

ورود مواد مخدر صنعتی وگسترش دامنه و انواع مواد مخدر و روانگردان ها، بر دشواری‌ها و سیاهی‌های ناشی از پدیده اعتیاد و قاچاق افزوده است.

از وابستگی به موادمخدر باید پیشگیری و دانش کنترل موادمخدر نیز توسعه یابد. مبارزه با این پدیده شوم یکی از مهم‌ترین عوامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

استان کرمان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و نیروی انتظامی با مبارزه دائمی و تقدیم شهدای گرانقدر، همواره در راستای تامین امنیت در استان پهناور کرمان پیشگام بوده است.

بدون شک کنترل و کاهش معضل مواد مخدر و اعتیاد به‌عنوان اولویت‌دارترین آسیب اجتماعی، مستلزم مشارکت موثر و حداکثری، همکاری و هم‌افزایی نهاد‌های مختلف حاکمیتی، قضایی، انتظامی، امنیتی و اجرایی استان و استفاده از طرح‌های کارشناسی و نوآورانه برای امر پیشگیری در اعتیاد و ظرفیت گروه‌های مرجع اجتماعی به ویژه تشکل‌های مردم نهاد، فعالان اجتماعی، خیران و سایر اقشار در راه مبارزه با مواد مخدر می‌باشد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره ۴۰۴ شهید و ۵۹۸ جانباز سرافراز عرصه مبارزه با مواد مخدر در استان کرمان و روز جهانی و هفته مبارزه با مواد مخدر، از تلاش‌های موثر و ایثارگرانه همه‌ دست اندرکاران عرصه پرخطر و گسترده مبارزه با مواد مخدر به ویژه دستگاه‌ها و نهاد‌های ستادی، اجرایی، نیرو‌های انتظامی، نظامی، امنیتی، قضایی، اطلاعاتی و اعضا شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان قدردانی می‌کنم. سلامتی و توفیق روز افزون برای همگان را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

علی زینی وند
استاندارکرمان

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.