سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کردستان:

مجموعە ورزشی تفریحی کارگران سنندج هر چە زودتر بە اتمام برسد

مرادنیا بر لزوم اتمام سریع مجموعە ورزشی- تفریحی کارگران سنندج تاکید کرد و گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات بهتر به قشر کارگر استفاده کرده و در این راه کوتاهی نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، بهمن مرادنیا استاندار کردستان روز یکشنبه در دیدار غلامرضا پناه معاون توسعە مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاە اجتماعی که به بررسی آخرین وضعیت مجموعه ورزشی تفریحی کارگران سنندج اختصاص داشت، ضمن ابراز نارضایتی از میزان پیشرفت پروژه، اظهار داشت: در روز کارگر سالجاری و در اردیبهشت ماه با پیمانکار قرار گذاشتیم که روند و اجرای پروژه سرعت بگیرد و این مجموعه برای استفاده در اختیار کارگران قرار گیرد.

او با بیان اینکه بیشتر پیشرفت این پروژە در دولت تدبیر و امید انجام گرفت و شایستە است کە در این دولت نیز بە سرانجام برسد، اضافه کرد: انتظار داریم بخش زیادی از این مجموعە ورزشی تفریحی همچون استخر آن بە اتمام برسد.

استاندار کردستان یادآور شد: در استان نیز کمک‌های زیادی از لحاظ اعتباری به پروژه‌های مرتبط با حوزە تفریحی و ورزشی کارگران انجام شده است و اگر کمک دیگری هم نیاز بود آن را تامین خواهیم کرد.

مرادنیا با بیان اینکە کارگران جزو شریفترین اقشار جامعە و گردانندگان چرخ تولید در کشور و استان هستند، افزود: از هر امکانی باید در راستای حفظ سلامت، نشاط و رفاە کارگران استفادە شود.

غلامرضا پناه معاون توسعە مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاە اجتماعی نیز بر تلاش برای اتمام پروژه ورزشی، تفریحی کارگران تا پایان دولت دوازدهم سنندج تاکید کرد و گفت: از هیچ تلاشی برای کمک به رفاه و معیشت کارگران فروگذار نمی‌کنیم، چراکه کارگران حق بزرگی بر گردن کشور و دولت دارند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.