سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام مرحله دوم سهمیه نفت سفید خانوار‌های فاقد گاز طبیعی استان یزد

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از اعلام دومین مرحله سهمیه نفت سفید خانوار‌های فاقد گاز طبیعی استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جلالی، سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، گفت: کلیه خانوار‌های شهری و روستایی فاقد گاز شهری می‌توانند دومین مرحله سهمیه نفت سفید خود را امسال دریافت کنند.

جلالی به اجرائی شدن طرح توزیع نفت سفید و گاز مایع بصورت الکترونیکی و با استفاده از زیر ساخت بانکی، اشاره کرد و افزود: کلیه خانوار‌های شهری و روستائی فاقد گاز شهری که در سامانه سدف مراحل ثبت نام خود را تکمیل نموده اند می‌توانند با در دست داشتن کارت بانکی معرفی شده در زمان ثبت نام به فروشندگی منتخب نفت سفید و عاملین توزیع گاز مایع مراجعه و نسبت به سهمیه در نظر گرفته شده اقدام نمایند.

او میزان سهمیه در نظر گرفته شده برای تمامی خانوار‌ها را ۴۰۰ لیتر عنوان کرد و گفت: اعتبار سهمیه اعلام شده از تاریخ اول تیرماه تا پایان روز ۳۱ شهریور سال جاری است.

جلالی افزود: کلیه خانوار‌های ساکن در نقاط فاقد گاز طبیعی که تاکنون نسبت به ثبت نام خود در سامانه "سدف" اقدام ننموده اند لازم است برای دریافت سهمیه نفت سفید خود و همچنین دریافت کپسول گاز مایعبه صورت الکترونیکی و با استفاده از زیر ساخت بانکی در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور به آدرس زیر اقدام نمایید. www.newtejaratasan.niopdc.ir

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.