سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۲۹۰ کیلو حشیش در ورودی شهر سوریان/ ناکامی راننده و همسرش در انتقال مواد مخدر

مهم‌ترین حوادث ۶ تیر ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۶ تیرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۲۹۰ کیلو حشیش در ورودی شهر سوریان

جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس شهرستان بوانات، ۲۹۰ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش در بازرسی از یک سواری پژو ۴۰۵ کشف شد.

سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان بوانات هنگام گشت زنی در محور صفاشهر-سوریان، به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند سواری پژو را در شهر سوریان توقیف کنند، گفت: در بازرسی از آن خودرو ۲۹۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: مبارزه با سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی در امسال است.

ناکامی راننده و همسرش در انتقال ۱۴۹ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک سواری پژو پارس و کشف ۱۴۹ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان داراب خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب اظهار کرد: به منظور تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور خاکی منتهی به قلاتویه این شهرستان به یک سواری پژو پارس مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او افزود: ماموران انتظامی موفق شدند پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را توقیف و در بازرسی از آن، ۱۴۹ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه در این خصوص راننده و همسرش دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: نیروی انتظامی این شهرستان با جدیت مبارزه با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده است و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۱ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان از دستگیری سارق اماکن خصوصی با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت و به منظور افزایش ارتقای امنیت اجتماعی، طرح دستگیری و برخورد با سارقان باغات و ویلا‌های حومه شهرستان در دستور کار ماموران انتظامی سپیدان قرار گرفت.

او تصریح کرد:ماموران انتظامی با گشت‌زنی‌های هدفمند و نامحسوس موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای که قصد سرقت از یک باغ شخصی داشت را شناسایی و وی را سریعا دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کرد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این سارق حرفه‌ای مقداری لوازم مسروقه شامل سیم و کابل برق، یخچال و جارو برقی کشف شد.

سرهنگ فداکار با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: مردم نقش مهمی در تولید امنیت دارند و باید در جهت عمل به امر به معروف و نهی از منکر هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.