سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش مهارت تفکر وظیفه اصلی کانون های اصلاح و تربیت

رئیس اداره امنیت حفاظت و اطلاعات سازمان زندان‌ها آموزش درست اندیشیدن در مورد مسائل پیرامونی را از وظایف اصلی کانون‌های اصلاح و تربیت دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، کیانی، رئیس اداره امنیت حفاظت و ا طلاعات سازمان زندان‌ها، گفت: فضای دل انگیز وسنتی مجموعه فرهنگی و همچنین نظم و تمیزی و نظافت و خلاقیت در واحد اشتغال و حرفه آموزی و فرهنگی این مرکز نظیر کارگاه لیزر (برش، حکاکی، مونتاژ) (کلاس‌های اندیشه‌های اخلاقی، احکام، همخوانی) مثال زدنی است و انجام فعالیت‌های معرق، چرم دوزی، خیاطی، پرورش پرندگان تزئینی، پرورش گیاهان آپارتمانی و سایر مهارت‌ها شایسته قدر دانی است.

کیانی با بیان اینکه نوجوانان جزء افرادی هستند که هر لحظه آسیب‌های اجتماعی آنان را تهدید میکند، اظهار داشت: این افراد اندیشه کردن در خصوص مسائل پیرامون را خوب یاد نگرفته اند و چه بسا تعدادی از آنان نیز مرتکب بزه می‌شوند و در نهایت هر موقع اندیشه مثبت در انسان‌ها فراموش شود شرارت و بداخلاقی ایجاد می‌گردد.

او ادامه داد: در اینجا وظیفه یک زندانبان حکم می‌کند تا با ارائه و انجام فعالیت‌های فرهنگی، مهارت آموزی و همچنین تولید و یادگیری حرفه‌های متنوع متناسب مددجویان، راه درست را به آن‌ها بیاموزد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.