سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

فغان تعزیرات از عملکرد سازمان جهاد کشاورزی در بازار مرغ

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران گفت: از سازمان بازرسی کل کشور و دادستانی خواهش می‌کنم به موضوع بازار مرغ ورود کنند.

ناصر مدیحی طامه رئیس گشت تعزیرات تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت بازار مرغ و رسیدگی به تخلفات گرانفروشی در این باره گفت: متاسفانه در امر توزیع مرغ در بازار تهران برنامه صحیحی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان تهران مسئول توزیع مرغ و نرخ گذاری آن است، افزود: با وجود ارائه نهاده دامی برای توزیع مرغ در بازار، متاسفانه شاهد این هستیم که توزیع گوشت مرغ در بازار تهران به صورت غیر اصولی در حال انجام است.

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران با بیان اینکه در حال حاضر قیمت مرغ در بازار تهران باید ۳۲ هزار تومان باشد، تصریح کرد: باید محصول مرغ در شبکه توزیع شود، لذا امروز شاهد خلاف این موضوع هستیم و گوشت مرغ به صورت خارج از شبکه در بازار توزیع و به دست مصرف کننده می‌رسد.

مدیحی با بیان اینکه جهاد کشاورزی تاکنون پرونده‌ای در خصوص تخلفات موجود در بازار مرغ به ما ارجاع نداده است، افزود: جهاد کشاورزی در خصوص تخلفات موجود در بازار مرغ باید به ما گزارش کار بدهد، لذا تاکنون این امر محقق نشده است، از دستگاه‌های نظارتی اعم از بازرسی کشور و دادستانی خواهش می‌کنم به این موضوع ورود کنند تا به وضعیت بازار مرغ سروسامان داده شود.

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان تهران مدعی است که روزانه ۲ هزار تن مرغ را به بازار تهران تزریق می‌کند، اما در واقعیت این حجم از گوشت مرغ را در بازار نمی‌بینیم و مشخص نیست که این میزان گوشت اعلامی تزریق شده به بازار تهران سر از کجا درآورده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.