سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۶۱ تن مصالح ساختمانی احتکار شده در شهرستان سربیشه

جانشین انتظامی شهرستان سربیشه گفت: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از یک انبار در شهر سربیشه، ۱۶۱ تن انواع مصالح ساختمانی احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال را کشف کردند.

سرهنگ تقی زاده جانشین انتظامی شهرستان سربیشه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سربیشه اخباری مبنی بر احتکار سیمان در یکی از انبار‌های سطح شهر دریافت کردند که سریعا موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام اقدامات نامحسوس و اشراف اطلاعاتی، مکان دقیق انبار مصالح ساختمانی را شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضائی و با همکاری اداره صنعت و معدن به مکان مورد نظر اعزام شدند که در بازرسی از انبار هزار و ۲۰۰ کیسه سیمان، هزار کیسه آهک و ۲ هزار و ۲۰۰ کیسه گچ و در مجموع ۱۶۱ تن انواع مصالح ساختمانی احتکار شده کشف شد.

سرهنگ تقی زاده با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی مصالح احتکار شده را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

جانشین انتظامی شهرستان سربیشه با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس با محتکران کالا از شهروندان خواست در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد نا امنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.