سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی اصفهان:

هوای اصفهان در تیرماه تا ۱.۵ درجه فراتر از نرمال گرم می‌شود

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به روند افزایشی کمینه دما از فردا، گفت: دمای هوای اصفهان در تیرماه بین یک تا ۱.۵ درجه سانتیگراد فراتر از نرمال گرم می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: طبق الگو‌های هواشناسی با گذر امواج ناپایدار ضعیف از روی استان در سه روز پیش رو ابرناکی و وزش باد به نسبت شدید در بسیاری از نقاط اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

او با اشاره به تداوم وزش باد و خیزش گرد و خاک محلی در مناطق شرق و شمال استان افزود: احتمال انتشار گرد و غبار و کاهش کیفیت هوای مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان تا پایان این هفته ، بسیار ضعیف است اما روز پنجشنبه با افزایش شدت وزش باد، خیزش گرد و خاک در مناطق مرکزی نیز دور از انتظار نیست و در روز‌های آتی در این باره دقیق‌تر اطلاع رسانی خواهد شد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه سانتیگراد گرم‌تر می‌شود، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

هنرمند با اشاره به اینکه دمای هوا در ماه خرداد بین ۲ تا سه درجه سانتیگراد بالاتر از میانگین نرمال بود، خاطرنشان کرد: در حالی که دما از ابتدای تیرماه افت محسوسی داشت و هوا خنک‌تر شد، اما از هفته آینده انتظار افزایش دما را داریم و تا پایان تیرماه دما به یک تا ۱.۵ درجه سانتیگراد بالاتر از میانگین نرمال این ماه خواهد رسید.

او اضافه کرد: کاشان با دمای ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین  میاندشت با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.