سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح هوشمند سازی پارک خودرو‌ ها در بیرجند اجرا می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: طرح هوشمند سازی پارک خودرو‌ها در حاشیه معابر شهری شهرستان بیرجند اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در شورای فرهنگ ترافیک استان در خصوص مصوبات مطرح شده در این جلسه گفت: با توجه به این یکی از مشکلات ترافیکی به خصوص در بافت مرکزی بیرجند پارک خودرو‌ها در حاشیه معابر اصلی است، طرح هوشمند سازی پارک خودرو‌ها در حاشیه معابر شهری اجرا می‌شود.

او با اشاره به این که برای اجرای این طرح باید زیرساخت‌های مربوطه از جمله پارکینگ طبقاتی و همچنین اراضی مربوطه توسط شهرداری تأمین شود افزود: مردم عادی که برای پارک خودرو‌های خود به معابر اصلی شهر مراجعه می‌کنند دچار مشکل می‌شوند؛ به همین دلیل نیاز است از پارکینگ‌های عمومی استفاده شود.

فرهادی اظهار کرد: از جمله مناطق شهرستان بیرجند که امکان ساخت پارکینگ در آن وجود دارد میدان شهدا تا میدان امام، خیابان جمهوری تا مصلی، محدوده‌ی مصلی تا شهدا و خیابان طالقانی است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به حادثه خیز بودن میدان پاسداران، طرح هندسی این میدان نیاز به بازنگری و اصلاح دارد که طرح پیشنهادی توسط مشاور شهرداری ارائه شد.

او با اشاره به این که قسمت‌هایی از طرح میدان پاسداران نیاز به بازنگری مجدد دارد ادامه داد: قسمت‌هایی که قابلیت‌های اجرایی دارد توسط شهرداری اجرا می‌شود و سایر قسمت‌ها بازنگری و در جلسه بعدی برای تصمیم گیری نهایی ارائه می‌شود.

فرهادی بیان کرد: ساختمان جدید دانشگاه فرهنگیان طرح دیگری بود که در جلسه بررسی شد، اما به نظر می‌رسد که این طرح نیاز به بازنگری دارد.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.