سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سایه پرچم سه رنگ کرونا بر استان یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در حال حاضر شهرستان یزد در وضعیت قرمز و شهرستان های اشکذر، اردکان و بهاباد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ابراهیم سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد، گفت: در حال حاضر شهرستان یزد در وضعیت قرمز، شهرستان‌های اشکذر، اردکان و بهاباد در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند. 

او با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۸۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند، افزود: از این تعداد، ۷۰ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار کرد: در شبانه روز گذشته، ۱۱۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شدند.

او با اشاره به کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به کمتر از ۵۰ درصد گفت: در حال حاضر استفاده از ماسک در استان ۵۸ درصد و رعایت فاصله اجتماعی ۴۸ درصد گزارش شده است.

سلمانی تصریح کرد: هم استانی‌ها رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را همچنان رعایت کنند و از حضور در اجتماعات دورهمی‌های خانوادگی جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۶ تير ۱۴۰۰
مسئولان بهداشت قبلا باید به فکر بودند حالا یادشان اومده ویروس کرونا هم است واقعا مسخره است