سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر مشهد:

بیمارستان اکبر مشهد فعلا کودک مبتلا به کرونا ندارد

رئیس بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر مشهد گفت: در حال حاضر هیچ کودک مبتلا به کرونا با آزمایش قطعی مثبت پی. سی. آر در بیمارستان اکبر بستری نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر سیدعلی جعفری رئیس بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر مشهد گفت: موارد بستری کودکان مبتلا به کرونا در بیمارستان تخصصی کودکان اکبر مشهد در حال کاهش است اما وضعیت کنترل شده کرونا به معنای نادیده گرفتن دستورالعملهای بهداشتی نیست و باید تا پایان قطع زنجیره انتقال این ویروس مراقبت‌های لازم مورد توجه قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


او افزود: بیمارستان اکبر از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا مرکز ارجاع کودکان مبتلا به این ویروس بوده است و از چند ماه گذشته وضعیت کرونا در این بیمارستان کنترل شده و روند بستری بیماران کاهش داشته است اما شهروندان باید همچنان نسبت به رعایت دستورالعملهای بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی و مراقبت از خود و کودکان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا دقت لازم را داشته باشند.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر مشهد ادامه داد: در ماه‌های اخیر واکسیناسیون کادر درمان به شکل مناسبی در این مرکز انجام شده است بنابراین نسبت به موج‌های قبلی موارد ابتلا به بیماری کووید -۱۹ در میان کادر درمان نیز کاهش یافته است.

بیمارستان فوق تخصصی اطفال اکبر یکی از بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که توسط خیران و خانواده علیزاده در سال ۱۳۹۶ و در مراسمی با حضور وزیر وقت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید؛ این بیمارستان ٢٥٠ تختخوابی در فضایی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع ساخته شده است که در اوج بیماری کرونا حدود ۲۷۰ کودک مبتلا در بیمارستان اکبر مشهد بستری و تحت درمان قرار داشتند.


منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.