سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف محموله غذا و پوشاک حیوانات خانگی

فرمانده انتظامی البرز از شناسایی محل نگهداری محموله ۷۰ تنی غذا، مواد شوینده و پوشاک مربوط به حیوانات خانگی در یک انبار در شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مشخص شد که افرادی با شیوه خاص اقدام به واردات اقلام غیرضروری از جمله غذا و پوشاک حیوانات خانگی کرده و پس از انتقال به استان البرز، آن‌ها را در یک انبار در شهرک صنعتی اشتهارد دپو کرده اند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: در ادامه ماموران با رصد اطلاعاتی متوجه شدند که این محموله میلیاردی از یکی از کشور‌های همسایه غربی به منظور انتقال به یکی از همسایه‌های شرقی کشور بارگیری و ترانزیت شده که متهمان از این طریق با دور زدن قانون، اقدام به خالی کردن اقلام در استان البرز کرده اند.

سردار محمدیان گفت: ماموران با اقدامات پلیسی محل دقیق خالی کردن اقلام در شهرک صنعتی اشتهارد را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به آن جا اعزام شدند که در بازرسی از انبار مورد نظر ۴۴ تن مواد غذایی، بیش از ۲۶ هزار لیتر مواد شوینده و ۷ هزار و ۱۰۰ عدد لباس حیوانات خانگی قاچاق کشف شد.

او با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه افزود: ارزش اقلام مکشوفه توسط کارشناسان بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام / ر.ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.