سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی به مددجویان کمیته امداد تربت حیدریه

رییس کمیته امداد امام خمینی تربت حیدریه گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ مستعد اشتغال امسال در تربت حیدریه شناسایی شده‌اند که به هر نفر ۵۰ میلیون تومان تسهیلات اعطا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید سعید عبدالله‌زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت حیدریه گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ نفر مستعد اشتغال امسال در تربت حیدریه شناسایی شده‌اند که برنامه ما ایجاد شغل پایدار برای ۵۰۰ نفر از این افراد تا پایان سال است.

او افزود: به هر نفر از مدد جویان ۵۰ میلیون تومان تسهیلات از محل منابع کمیته امداد اعطا می‌شود که این منابع شامل صندوق امداد ولایت، صندوق اشتغال، منابع تبصره ۱۶ و هم افزایی با بانک مهر و صندوق توسعه روستایی است و در مجموع امسال ۳۰ میلیارد تومان از طریق این منابع تسهیلات ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید


رئیس کمیته امداد امام خمینی تربت‌حیدریه ادامه داد: طر‌ح های اشتغال‌زایی مددجویان این شهرستان در بخش‌های کشاورزی، دامداری، صنعت و صنایع دستی پیش بینی شده است که با سازوکار‌های در نظر گرفته شده تلاش می‌شود تا این مشاغل پایدار بماند.

عبدالله زاده بیان کرد: در تربت حیدریه ۹ هزار و ۳۶۴ خانوار با جمعیت ۱۵ هزار و ۷۰۱ نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی هستند که ۴۷ درصد خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی در این شهرستان را جمعیت شهری و ۵۳ درصد را خانواده‌های روستایی تشکیل می‌دهند.

او تصریح کرد: ۴۲ درصد مددجویان زیر پوشش کمیته امداد را خانواده‌های بدون سرپرست و ایتام و ۲۲ درصد دیگر را خانواده‌هایی با سرپرست از کار افتاده تشکیل می‌دهند و طلاق و بیماری سرپرست خانوار نیز از دیگر علل حمایت کمیته امداد از برخی خانواده‌های مددجو است.

 

انتهای پیام//ا.غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.