سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص اعتبار برای طرح‌های اشتغالزایی کوچک در هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: ۴۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی از بودجه امسال به طرح‌های کوچک و متوسط اشتغالزا و مشاغل خرد و خانگی در استان پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: ۴۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی از بودجه امسال به طرح‌های کوچک و متوسط اشتغالزا و مشاغل خرد و خانگی در استان پرداخت می‌شود.

همتی در نشست مشترک ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی و کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری هرمزگان افزود: این تسهیلات از محل منابع دولتی طبق دستورالعمل ابلاغی به بخش‌های کشاورزی، گردشگری، مسکن، حمل و نقل و صنعت و معدن تعیین شده است و دستگاه‌های مسوول درهرمزگان، باید برنامه‌های استان را به کمیته کشوری در این خصوص ارائه کنند تا مصوب و ابلاغ شود.


بیشتر بخوانید؛


او گفت: افرادی که طرح و برنامه اشتغالزایی دارند با پرداخت تسهیلات حمایت و پس از بررسی و تصویب پرونده‌ها در کمیته مربوطه طرح‌های مصوب برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می‌شوند.

همتی با اشاره به بررسی طرح بزرگ گردشگری دریایی و ساحلی، کشاورزی، شیلاتی و حمل و نقل در بنادر چیروئیه و کلات در غرب شهرستان بندرلنگه افزود: این طرح با سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریالی یک گروه توانمند صورت می‌گیرد که زمینه استفاده مناسب اسکله‌های شیلاتی و تجهیزات و امکانات رفاهی را فراهم می‌کند.

استاندار هرمزگان گفت: در کارگروه تخصصی طرح چند منظوره شدن اسکله این بنادر پیگیری می‌شود.

انتهای خبر / ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.