سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازسازی استخر خمین ۸ و نیم میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: برای بازسازی استخر شهید مطهری خمین ۸ و نیم میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در نشست هم اندیشی هیئت‌های ورزشی شهرستان خمین در خصوص وضعیت استخر شهید مطهری خمین گفت: هزینه بازسازی استخر خمین ۸ و نیم میلیاردی برآورد شده است.

حقدادی افزود: تلاش می‌کنیم با حمایت بخش خصوصی و اعطای تسهیلات بلندمدت و یا در شورای برنامه ریزی استان هزینه بازسازی استخر خمین را تامین کنیم و امید داریم پس از پایان شیوع ویروس کرونا استخر در اختیار مردم خمین قرار گیرد.

او اضافه کرد: بحث پروژه‌های عمرانی و پروژه‌های نیمه کاره در شهرستان انجام شده، اما کافی نیست و باید اقدامات بهتر و بیشتری در جهت رفع موانع ورزشی انجام شود.

استخر خمین ۲۰ سال قبل راه‌اندازی شده و خدمات این مکان ورزشی به‌دلیل فرسودگی تجهیزات موتورخانه و تاسیسات مستهلک،  ۳ سال است با وقفه مواجه شده است.

نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه این جلسه گفت: مشکلات ۳۵ نفر از نمایندگان هیئت‌های ورزشی را مورد بررسی قرار دادیم و تلاش می‌کنیم در جلسات متعدد استانی و از طریق مجلس مشکلات ورزش شهرستان را مرتفع کنیم.

طهرانی فرماندار خمین هم گفت: در بحث مشکلات و موانع ورزش شهرستان این قول را به ورزشکاران دادیم که در شورای اعتباری بتوانیم مبالغ بیشتری را در ورزش هزینه کنیم تا جوانان خمینی از همه امکانات ورزشی در سطح شهرستان برخوردار باشند.

نشست هم اندیشی هیئت‌های ورزشی با حضور نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار و مدیران هیئات ورزشی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.