سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی:

غرفه‌های صنایع‌دستی خراسان شمالی در ایروان ارمنستان برپا می‌شود

علی مستوفیان گفت: با توجه به اعلام آمادگی طرف ارمنی به‌منظور ایجاد غرفه دائمی در مسجد کبود ایروان، برنامه‌ریزی‌های لازم برای معرفی و فروش صنایع‌دستی خراسان شمالی در این نمایشگاه را انجام خواهیم داد.

به‌گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   علی مستوفیان  در جلسه‌ای که با هدف تبادل‌نظر در خصوص نحوه تعامل و رابطه فرهنگی و اقتصادی با کشور ارمنستان در محل اداره کل استان برگزار شد، گفت: گسترش روابط همه‌جانبه با ارمنستان، به طبع سبب رونق گردشگری و صنایع‌دستی خواهد شد.


بیشتر بخوانید 


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به سفر هیئتی به همراه استاندار خراسان شمالی به ارمنستان، افزود: در تلاش هستیم تا برنامه‌ریزی‌های مناسب، در حوزه گردشگری، صنایع‌دستی و میراث فرهنگی حداکثر بهره‌برداری را از این فرصت داشته باشیم.

مستوفیان عنوان کرد: برپایی غرفه صنایع‌دستی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان از سوی بخش خصوصی در نمایشگاه دائمی مسجد کبود ایروان در ارمنستان یکی از این برنامه‌ها است.

او گفت: برگزاری فم‌تور برای علاقه‌مندان به سفر و فعالان حوزه گردشگری ارمنستان و آشناسازی آنان با جاذبه‌های گردشگری استان خراسان شمالی نیز جزو برنامه‌های ما قرار دارد.

او با اشاره به اشتراکات فرهنگی خراسان شمالی با ارمنستان، بیان کرد: پیشنهاد‌هایی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ارائه شده است تا در سفر قریب‌الوقوع استاندار خراسان شمالی به ارمنستان مطرح و در قالب تفاهم‌نامه‌های چندجانبه اجرایی شود.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.