سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی پدیده: تیم ما برابر تراکتور از داوری لطمه خورد

وحید فاضلی، مربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره پیروزی تیمش برابر تیم تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید فاضلی مربی تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص پیروزی تیمش برابر تیم تراکتور  اظهار کرد: بازیکنان ما تلاش مثال زدنی داشتند و زحمت کشیدند به همین علت  من، کادر فنی و همه مجموعه تیم از آن‌ها تشکر می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم زحمت آن‌ها را جبران کنیم.

او افزود: از دقیقه بیست، ۱۰ نفره شدیم و تراکتور سیستمش را  در این مسابقه عوض کرده بود. بازی پایاپایی بود و بعد از اخراج بازیکن ما، حریف فشار زیادی وارد کرد و گل اول را زدیم و ۱۰ نفره  هم گل خوردیم، اما بازیکنان ما می‌خواستند که برنده شوند. واقعا به تیم تراکتور خسته نباشید می‌گویم و  آن‌ها زحمت کشیدند. خطیبی رنسانسی در تراکتور ایجاد کرده است. ما هم زحمت کشیدیم و می‌خواستیم برنده شویم. تعطیلی لیگ به ما ضربه زد و ۲ باخت آوردیم.  

مربی پدیده درباره داوری مسابقه خاطر نشان کرد: در مرحله اول از داوری لطمه خوردیم. زمانی داور در دقیقه ۱۰ کارت زرد می‌دهد، ۵ دقیقه بعد ممکن است بازیکن اخراج شود نه فقط بازیکن ما بلکه بازیکن حریف هم همین شرایط را داشت. باید ببینیم نظر کارشناسان چیست، اما آن صحنه کارت قرمز نداشت. در مورد پنالتی خودمان هم باید کارشناسان داوری نظر بدهند، اما پدیده در این فصل از داوری آسیب دیده است. باید سعی کنیم مسائل غیر فوتبالی در نتایج ما دخالتش به صفر برسد. همه آن‌ها مسائل داوری نیست. داوران ما در مدیریت بازی مشکل دارند و عرب براقی داور جوانی است. ایراد‌هایی در مسابقات  مثل بازی ما با استقلال نباید پیش بیاید و  منجر به فنا شدن تیم‌هایی مثل تیم خصوصی ما شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.