سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت دفاع روسیه: ناو آمریکایی را رصد می‌کنیم

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد حرکات ناوشکن آمریکایی را که برای شرکت در رزمایش مشترک با چند کشور وارد آب‌های دریای سیاه شده است رصد می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیرو‌های ناوگان و تجهیزات مستقر در دریای سیاه روسیه حرکات ناوشکن آمریکایی که مجهز به موشک هدایت‌شونده می‌باشد و تازه وارد آب‌های دریای سیاه شده است را تحت نظر دارند.

ساعاتی پیش، نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد ناوشکن «USS Ross» برای شرکت در رزمایش نظامی مشترک با چند کشور موسوم به «نسیم دریا ۲۰۲۱» وارد آب‌های دریای سیاه شده است.


بیشتر بخوانید:


رزمایش «نسیم دریا ۲۰۲۱» بین ۲۸ ژوئن تا ۱۰ ژوئیه در دریای سیاه با حضور نیرو‌های ۳۲ کشور شامل ۳۲ ناوشکن، ۴۰ هواپیما و حدود ۵۰۰۰ سرباز، انجام می‌شود.

منابع خبری نیز از لنگر انداختن ناوشکن دیفندر انگلیس که باعث افزایش تنش میان این کشور و روسیه شده بود، در بندری در کشور گرجستان خبر دادند.
این ناوشکن ۳ کیلومتر در عمق آب‌های سرزمینی روسیه حرکت کرده بود و وزارت دفاع روسیه اقدامات کشتی انگلیس را به‌عنوان نقض کنوانسیون حقوق دریای سازمان ملل متحد ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.