سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای نص صریح قوانین، بهترین راهبرد برای حمایت از جامعه کارگری

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب یزد گفت: اجازه نمی‌دهیم مسائل سیاسی مشکلاتی را برای جامعه کارگری ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید کارگران بافقی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب یزد در نشست با نمایندگان جامعه کارگری به مناسبت هفته قوه قضائیه، گفت: شاید برخی تفاسیر اشتباه و یا رویه‌های غلط، مسائلی را برای جامه کارگری ایجاد کرده باشد، اما آنچه نمی‌توان در آن تردید کرد این است که قوانین خوبی در حوزه کار وجود دارد و بهترین راهبرد حمایت از جامعه کارگری، اجرای نص صریح قوانین مرتبط است.

او تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و برخی از مسائل سیاسی در پاره‌ای از مواقع، مشکلاتی را برای جامعه کارگری ایجاد کرده است، اما نباید اجازه داد فشار اینگونه مسائل بر این قشر آوار گردد.

کارگران بافقی بهترین راهبرد حل مسائل را استفاده از پشتوانه مردمی ذکر کرد و بیان داشت: این کشور می‌تواند بر همه مشکلات خود فائق آید اگر بتواند پشتوانه مردمی و اجتماعی خود را حفظ نماید.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب یزد، با اشاره به طرح بحث یکی از نمایندگان جامعه کارگری در خصوص عدم اجرای برخی از احکام، گفت: هیچ رأیی نباید بدون دلیل در اجرای احکام باقی بماند و اجرا نگردد و هیچ دلیل و مستمسک قانونی نیز برای عدم اجرای حکم وجود ندارد، لذا چنانچه فردی با عدم اجرای حکم در اجرای احکام روبرو شد می‌تواند سریعا مراتب را برای بررسی منعکس نماید.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.