سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مددجویان کمیته امداد

دوره های آموزشی به صورت برخط ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فروزان لطفی‌پور معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: دوره‌های آموزشی برخط ویژه مددجویان استان با مشارکت ۱۶۱ مربی برگزار می‌شود.

او افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای گروه‌های سنی مختلف از خدمات حوزه فرهنگی برای مددجویان با فعالیت مربیان توانمند است.


بیشتر بخوانید


لطفی پور اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا روند برگزاری دوره‌های آموزشی متوقف نشده است بلکه با بررسی‌های انجام شده و ارائه پیشنهادات در قالب دوره‌های آنلاین با فعالیت ۱۶۱ مربی در حال برگزاری است.

او اظهار داشت: در ابتدا چند دوره آموزشی به صورت آزمایشی برگزار شد و پس از بررسی نتایج مثبت این کلاس‌ها و رضایتمندی مددجویان، دوره‌های آموزشی در قالب رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

لطفی‌پور تصریح کرد: کلاس‌های زبان انگلیسی، کامپیوتر، مشاوره «تحصیلی، دانش‌آموزان پشت کنکور و ازدواج»، کارآفرینی و اشتغال، ورزش‌های بومی و محلی و قرآن و تدبر از جمله این دوره‌های آموزشی هستند.

او گفت: این دوره‌های آموزشی در قالب ۹۲ گروه فضای مجازی در حال برگزاری است و در سه ماهه نخست امسال، سه هزار و ۱۴۷ خانم و ۶۴۶ مرد در این دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند.

لطفی‌پور ادامه داد: صرفه‌جویی در زمان رفت و آمد، کاهش هزینه‌ها و تنوع بالای برگزاری دوره‌آموزشی از جمله محاسن برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.