سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال نامه تهدید آمیز به افشا کننده های اطلاعات از سوی اپل

گفته می‌شود که شرکت اپل نامه هشدار دهنده‌ای را به افشاگر چینی اطلاعات ارسال کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج، علی رغم تلاش‌های اپل برای جلوگیری از افشای اطلاعات، نشت‌های این شرکت همچنان پیش نمایش‌های اولیه آیفون‌های جدید، Mac و سایر موارد را به مخاطبان ارائه می‌دهند. پویش جدید این شرکت به تهدید‌های قانونی منجر می‌شود، زیرا اخبار افشا شده توسط افشاگر معروف به کانگ، خبراز این می‌دهد که این هفته، وی از شرکت اپل اخطار دریافت کرده است.

کانگ در حال حاضر رتبه نخست جدول رتبه بندی AppleTrack را در اختیار دارد. AppleTrack تلاش می‌کند که قابلیت اطمینان اطلاعاتی را که افشا کننده‌های مختلف به اشتراک می‌گذارند را مقایسه کند. گزارش شده که سایر افشاگران اطلاعات، پیام‌های مشابهی را دریافت کرده اند.

جالب است بدانید قبل از عرضه آیفون ۱۲، کانگ در مورد هر چهار مدلی که اپل آماده کرده بود، در قالب خبر و گزارش، قیمت، رنگ و تاریخ انتشار برنامه ریزی شده آن‌ها را منتشر می‌کرد.

تهدید افشا کننده های اطلاعات توسط اپل

به گفته کانگ، نامه یک شرکت حقوقی ادعا کرده است که اقدامات وی می‌تواند اطلاعات را با رقبای اپل به اشتراک بگذارد، یا مصرف کنندگان را در مورد دستگاه‌هایی که عرضه نمی‌شوند گمراه کند. این نامه همچنین شامل تصاویر صفحه ویبو وی نیز بوده است و حتی پست‌هایی فراتر از نشت را نشان می‌داد، مانند مواردی که وی در مورد مشکلاتی که با محصولات اپل داشته و درباره آن صحبت کرده است.

از طرفی، کانگ ادعا می‌کند که هرگز قرارداد NDA را امضا نکرده، تصاویر نامشخصی منتشر نکرده یا از اطلاعات خود سود نبرده است. البته هنوز هم، ردیاب نشان می‌دهد که اطلاعات وی جزئیات مربوط به همه چیز را از iPhone SE گرفته تا HomePod mini فاش کرده است.

تا کنون شرکت اپل به درخواست اظهار نظر درباره نامه‌ها یا تعداد نامه‌های ارسال شده پاسخی نداده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.