سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهل انگاری مردم در خصوص رعایت کردن دستورالعمل‌های بهداشتی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نسبت به سهل انگاری مردم در خصوص رعایت کردن دستورالعمل‌های بهداشتی هشدار داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : آنچه که این روز‌ها در سطح جامعه مشاهده می‌شود این است که متاسفانه مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی تفاوت و سهل انگار شده‌اند.

او گفت : با توجه به اینکه تعداد موارد ابتلا در استان‌های جنوبی و شرقی کشور در حال افزایش است، احتمال اینکه در سایر استان‌ها نیز روند بیماری افزایشی شود دور از انتظار نیست، بنابراین ما همچنان در حالت آماده باش هستیم.

مرادی افزود: این روز‌ها شاهدیم مراسم عروسی و عزا پر رنگ‌تر از قبل در حال برگزاری است که این موضوع می‌تواند زمینه‌ساز ورود به پیک پنجم بیماری باشد، بنابراین همچنان از مردم تقاضا داریم برای حفظ جان خود و اطرافیانشان دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدید رعایت کنند.

او به روند واکسیناسیون در استان اشاره کرد و گفت: بعد از یک وقفه کوتاه مدت که در بحث واکسیناسیون کرونا ایجاد شد، خوشبختانه از هفته گذشته روند تزریق واکسن در استان با اولویت کسانی که دوز اول را دریافت کرده بودند، از سر گرفته شده است.

مرادی ادامه داد: در چند روز گذشته حدود ۲۰ هزار دز واکسن در استان تزریق شده و در حال حاضر ۱۱۵ هزار دوز واکسن در استان کرمانشاه تزریق شده که امیدواریم در هفته‌های آینده واکسیناسیون کرونا در استان با سرعت بیشتری انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در کنار واکسیناسیون باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان مدنظر باشد، چرا که هنوز درصد بالایی از مردم واکسینه نشده اند و امکان انتقال بیماری وجود دارد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.