سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی: برنامه‌های ویژه‌ای برای مسابقات المپیک در نظر گرفته ایم

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در رابطه با مسائل مختلف صحبت هایی را بیان کرد.

عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه های ویژه المپیکی اظهار کرد: امروز آغاز هفته المپیک و ما در آستانه عزیمت ورزشکاران کشور ژاپن هستیم. همه برنامه‌های ما در ۴ سال گذشته متمرکز بر مسابقات المپیک بوده است و با شیوع ویروس کرونا، با تاخیری در انجام برنامه هایمان روبه رو شدیم.

او ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، پاراالمپیک، همه فدارسیون‌های ورزش قهرمانی و همه ورزشکاران تلاش‌های زیادی انجام دادند و ان شاءالله همه ورزشکاران تمام توان و تلاش خود را در مسابقات المپیک، برای شیرین کردن کام ایرانیان در مرداد ماه به کار خواهند گرفت.

او افزود: هدف از برگزاری این هفته فرهنگی، معرفی ظرفیت‌های ورزش ایران زمین به ایرانیان و جهانیان است. ما برای نخستین بار در کنار ستاد قهرمانی، یک ستاد فرهنگی هم تشکیل دادیم و ۱۴ برنامه از امروز تا پایان هفته در تهران و همزمان با آن برنامه‌های متنوعی برای مردمان عزیزمان در سراسر کشور خواهیم داشت. ان شاء الله با اعزام کاروان به توکیو به سرپرستی نصرالله سجادی، ۴ برنامه فرهنگی هم در توکیو برای ۲۰۶ کشور جهان، ایرانیان مقیم در کشور ژاپن و برای شهروندان ژاپنی خواهیم داشت.

او در ادامه گفت: ما برنامه‌های ویژه دیگری مانند نمایش فیلم‌های ورزشی با هویت ورزشی فرهنگی ایران با زیرنویس انگلیسی و ژاپنی و نمایشگاه عکس ایران زیبا و صنایع دستی را برای آشنایی سایر کشور‌ها با فرهنگ ایران زمین را خواهیم داشت.

او در خصوص افزایش سهمیه المیپک ایران از ۶۳ تا به ۶۵ تا گفت: ما برای مسابقات المپیک برنامه ریزی‌های دقیقی داشته ایم. هدف اول ما قطعی شدن حضور در مسابقات المپیک بود و هدف دوم این است که ورزشکاران تمام تلاش و توان خودشان را در بازی‌های المپیک به کار بگیرند و بتوانند کشور عزیزمان را در مسابقات المپیک سربلند کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.