سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و ادارات در جنوب غرب خوزستان به شدت کاهش پیدا کرده است.

شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،با اشاره به اینکه بیش از سی و یک هزار نفر در جنوب غرب خوزستان در برابر کرونا واکسینه شدند گفت:از گروه‌های هدف خواهشمندیم برای انجام واکسیناسیون به مراکز اعلام شده در جنوب غرب خوزستان مراجعه کنند.

او افزود:در مرحله دوم ۸ هزار دوز واکسن به گروه‌های هدف تزریق کردیم و هیچگونه محدودیت و کمبودی برای تزریق واکسن به این عزیزان وجود ندارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: گروه‌های هدف برای تزریق واکسن منتظر پیامک نباشند و افراد بالای ۷۰ سال می‌توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

تکذیب خاصیت آهن ربایی برخی از واکسن‌های کرونایی

سلمان زاده ضمن تکذیب خاصیت آهن ربایی برخی از واکسن‌های کرونایی گفت: تمامی کادر درمان واکسن کرونا را تزریق کرده اند و هیچگونه عارضه خاصی در آن‌ها بوجود نیامده است.

او افزود: همچنان در موج چهارم و سنگین ویروس کرونا قرار داریم و از آن خارج نشده ایم ، شمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های منطقه رو به افزایش است و اگر این روند ادامه پیدا کند ممکن است وارد موج بعدی این بیماری شویم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد:رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و ادارات به شدت کاهش پیدا کرده و استفاده از ماسک در جامعه به ۴۰ درصد رسیده است.

او در پایان ضمن دعوت از مردم و دستگاه‌های اجرایی بر رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی گفت:تا زمانی که بیش از ۷۰ درصد مردم جامعه در برابر ویروس کرونا واکسینه نشوند رعایت اصول بهداشتی همچنان لازم و ضروری است.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.