سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شعبانی بهار: کمانداران پارالمپیکی شانس زیادی برای کسب مدال در توکیو دارند

رئیس فدراسیون تیر و کمان در خصوص برگزاری مجمع عمومی این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیر و کمان در خصوص برگزاری مجمع عمومی سالیانه این فدراسیون  اظهار کرد: مجمع عمومی فدراسیون تیر و کمان امروز برگزار شد و ما  گزارش های خود در بخش‌های مالی، فنی  و فرهنگی فدراسیون را به اعضای مجمع ارائه کردیم. فقط در بحث مالیات که مربوط به سال‌های قبل است، فدراسیون وضع خوبی ندارد. خوشبختانه در سایر بخش‌های فدراسیون تیر و کمان وضعیت مطلوبی حکم‌فرما است.

او در خصوص کمک مالی وزارت ورزش و جوانان گفت: البته  وزارت ورزش و جوانان به تمام فدراسیون های ورزشی کمک می‌کند و این موضوع تنها مختص فدراسیون تیر و کمان نیست.  

شعبانی بهار در خصوص برنامه‌های این فدراسیون برای مسابقات المپیک و پارالمپیک بیان کرد: ما یک سهمیه المپیک داریم و در پارالمپیک ۵ سهمیه کسب کرده ایم. هفته آینده بانوان ما در مسابقات کسب سهمیه المپیک در جمهوری چک به رقابت می‌پردازند. امیدواریم یک سهمیه دیگر نیز کسب کنیم. ورزشکاران  پارالمپیکی ما آمادگی خوبی دارند و از شانس های کسب مدال در المپیک محسوب می شوند.  فدراسیون تیر و کمان تلاش می‌کند تا میلاد وزیری که سابقه حضور در المپیک ۲۰۱۲ لندن را دارد، آماده رقابت های توکیو کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.