سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکا، تروریستی ترین کشور جهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: آمریکا که خودش را مدافع حقوق بشر در جهان معرفی می کند، تروریستی ترین کشور جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اعلام برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا و همچنین بزرگداشت شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره) و انقلاب اسلامی ایران با اعلام اینکه از سال ۹۴، ۶ تا ۱۲ تیرماه به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی اعلام شده است، گفت: دلیل این نامگذاری جنایت و ترور‌های آمریکا است.

او افزود: حادثه تروریستی حزب جمهوری و ترور افرادی که از بهترین‌های نظام بودند، شهادت آیت الله صدوقی امام جمعه یزد، حمله شیمیایی صدام به سردشت، حمله ناو آمریکایی به هواپیمایی ایران در خلیج فارس و ... نشان می‌دهد، هر روز آمریکای جنایت کار یک اقدام تروریستی علیه کشور ما انجام داده است.

انجم شعاع تصریح کرد: آمریکا خود را در جهان مدافع حقوق بشر معرفی می‌کند، این درحالیست که تروریستی‌ترین کشور جهان است و چه جنایت‌های بزرگی که در کشور ما انجام نداده است و می‌دهد.

او با اشاره به اینکه امروز قالب این جنایت‌ها عوض شده است، بیان کرد: قبلاً با زور وارد کشوری می‌شدند و معلوم بود، ولی اکنون از دیگر کشور‌ها می‌خواهند جنایت کنند، یعنی ابتدا می‌گویند این کشور ضد حقوق بشر و تروریست است و در جهان می‌پرورانند و سپس حمله می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: آمریکا بیست سال پیش اعلام کرد تروریست‌ها در افعانستان جمع شده اند و کار‌های ضد حقوق بشر انحام می‌دهند، پس آمدند و حمله کردند و پس از بیست سال، افغانستانی ویران تحویل دادند.

انجم شعاع افزود: آمریکایی‌ها داعش را به وجود آوردند تا خاورمیانه را بگیرد و بر اساس آن اول سوریه، بعد عراق و بعد ایران را اشغال کنند، اما حاج قاسم سلیمانی اجازه نداد.

او تصریح کرد: آن‌ها به ایران با توجه به اینکه از نظر امنیتی و نظامی قوی است، نمی‌توانند حمله کنند و لذا می‌گویند ایران تروریست و ضد حقوق بشر است.

انجم شعاع بیان کرد: آمریکا تاکنون ۱۷ هزار ایرانی را ترور کرده است؛ ولی ما را ترویست می‌داند، لذا باید رسانه‌ها به کمک بیایند تا مردم این تروریست‌ها را خوب بشناسند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، تبلیغات و فضای ویژه، استفاده از فضای مجازی و انتشار مطالب قوی را برخی از برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: بزرگداشت شهدای تیرماه با سخنرانی حجت اسلام حاج شیخ علی سیدی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، ویژه برنامه هیئت‌های مذهبی در ۶ تیرماه، دو ویژه برنامه در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه ۷ تیرماه در شهرک هوانیروز برخی دیگر از این برنامه‌ها هستند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.