سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون هزار و ۶۵۰ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تاکنون هزار و ۶۵۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، دکتر نوید محمدی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در دانشگاه علوم پزشکی حدود ۳ هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند و واکسیناسیون آن‌ها مطابق با سند ملی واکسیناسیون کشور انجام می‌گیرد.

وی افزود: مطابق با آن سند در ابتدا گروه بهداشت و درمان و کسانی که در حداکثر ریسک ابتلا به یک بیماری بودند در دستور کار قرار داشتند که گروهی از دانشجویان دانشگاه هم در آن دسته قرار می‌گرفتند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: این دانشجویان کسانی بودند که در مواجهه مستقیم با بیماری و در بیمارستان‌ها حضور داشتند.

به گفته دکتر محمدی، دستیاران و دانشجویان دوره کارورزی پزشکی و دندان پزشکی سال آخر دانشجویان پرستاری، مامایی، اتاق عمل و هوشبری و کسانی که مستمر در بیمارستان حضور دارند نیز در اولویت دریافت واکسن هستند و طبیعتا دانشجویانی که کمتر در معرض خطر قرار داشتند در اولویت بعدی قرار می­ گیرند.

وی اضافه کرد: از جمعیت حدود ۳ هزار نفر واکسیناسیون هزار و ۶۵۰ دانشجو انجام شده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: برنامه واکسیناسیون ادامه دارد و به طور مستمر واکسن برای هر استان ارسال و در رابطه با هر پارت واکسنی که می‌رسد تصمیم گیری انجام می‌شود.

دکتر محمدی افزود: با توجه به سهم واکسن بخش آموزش، دانشگاه‌ها به ترتیب اولویت دانشجویان را معرفی و به ترتیب هم واکسن دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.