سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خجسته پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اگر فردی مشی دولت را قبول نداشته باشد قطعا در دولت جایی نخواهد داشت

فعال سیاسی اصولگرا درباره تشکیل کابینه دولت سید ابراهیم رئیسی نکاتی را مطرح کرد.

علیرضا خجسته پور عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نقش مردم در تشکیل دولت سیزدهم بیان کرد: شعاری که برای تشکیل دولت سیزدهم از سوی آقای رئیسی مطرح شد دولت مردمی بود که چنین دولتی قطعا از نظر صاحب نظران باید بیشتر استفاده کند، زیرا توقع هم همین بوده است.

او ادامه داد: رویکرد آقای رئیسی در این زمینه مناسب است و او اعلام کرده که برای تشکیل کابینه خود سامانه ای طراحی خواهد کرد تا از نظرات مردم در چینش این کابینه استفاده کند. قاعدتا بسیاری از نخبگان هستند که می‌توانند درباره عملکرد افراد نظر دهند. قاعدتا مردم هم به خوبی می‌توانند درباره کارنامه هر یک از افراد نظر دهند. البته نهادهای مربوطه هم باید درباره وضعیت مالی افراد مختلف اظهار نظر کنند. معتقدم که اگر این رویکرد به درستی پیاده شود می‌تواند رویکرد مثبتی باشد و چیدمان خوبی را شاهد باشیم.

خجسته پور درباره تشکیل کابینه فراجناحی بیان کرد: جمله آقای رئیسی مبنی بر اینکه خط قرمز رئیس دولت باید فساد باشد را امر مثبتی می‌دانم؛ یعنی فردی که انقلابی، کارآمد و مبارز با فساد است می‌تواند در کابینه قرار بگیرد. البته اگر فردی مشی دولت را قبول نداشته باشد قطعا در دولت جایی نخواهد داشت، اگرچه برخی هم رنگ عوض می کنند؛ اما موضوع این است که استفاده از افراد اگر با استفاده از این خط قرمز باشد امر درستی است؛ اما باید در نظر گرفت افرادی که مشی دولت را قبول ندارند در دولت جایی نخواهند داشت حتی اگر دولت با آنها مشکلی نداشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.